AleynaNur228 Yarın 3 aylik okuyoruz sağlık ocağına gideceğiz asi kartında yazıyor ama sanki ilk oğlumdan hatırladım kadarıyla 3 ayda asi yoktu doğru mu hatırlıyorum
Mree AleynaNur228 3. Ayda biz özel aşıları yaptırmıştık. Doktorunuz yönlendirme yapması gerekiyor aslında
asrinhatasi AleynaNur228 3.ayda boy kilo takibine çağırıyorlar. Devletin aşı takviminde 3.ay aşısı yok. Özel olarak yaptıracaksanız rotavirüs aşısı olabilir.
Didem0101 AleynaNur228 yok canım aşı ama kontrol için çağırıyorlar onu 3. Ay kontrolü boy kilo baş çevresi bakacaklar