Tugcekus Kızlar bugün öğlen rota aşısı olduk yaptıranlar yan etki yaşadınız mı neler yaptınız birde banyo yaptırdınız mı?
Tmtm1 Bizde süt ürünleri alerjısını tetıkledı. Mukuslu yeşil kaka ,bağırsaklardan sürekli gurul gurul ses gelmesi, aşırı gaz, kusma ishal oldu yan etkı olarak da
-kizimkaraca- Bi bugün şimdi geldik rota , doğu ve batı menenjit 2. Doz aşılarını olduk. Ateş bekliyorum ilk dozda da 38 olmuştu ateşi ama sadece bi kaç saat sürdü geçti. İnşallah hafif geçer ☹️