Bizde 8 aylığız aynı dert bizde de var. 4. Ayından beri diş bekliyoruz ek gıdaya geçemedik denecek kadar az yiyor. Tadımı zar zor yaptırıyorum. Sürekli emmek istiyor. Huysuz ve uyku sorunu var. 5-6 saat uyanık kalıyor sonra yarım saat anca uyuyor. Gece zaten defalarca emmek istiyor. Sütüm var ama yine de 1-2 dk anca emiyor, ek gıda da almıyor zaten. İşe başlıcam bide nasıl olacak bilmiyorum. Çıksalarda düzene girsek.