Kızlar bebeğim 8 buçuk aylık oldu nerdeyse ama doğru düzgün bir ek gıda düzenimiz yok. Bazen biraz yiyor bazen hiç yemiyor bazen bir iki kaşık. Az önce yeşil mercimek yaptım biraz yedireyim dedim ama bir iki kaşık zorla aldı mecbur mama yaptım onu 150ml içti sadece. Zaten zayıf bir bebek yani sürekli mama ile beslensin istemiyorum yesin her şeyden istiyorum ne yapmam gerekiyor.istah açıcı bir şeyler versem işe yarar mı acaba