Annemlere gittiğimde orada uyutuyorum uyuyor ama evda asla uyumuyor tam daldı uyudu diyorum 20 dk sonra geri uyanıyor daha 2 aldık tam 2 ayı dolmadı bile neden böylee bizim evin enerjisinimi sevmedi acaba bebeğim ilk doğduğunda annemlere gittik hastaneden çıkınca orda 3 hafta kaldık acaba ondan mı orda rahat hissedip uyuyor