HMtesnmhll Bebeğim 10 aylık sürekli olarak bacaklarının altından bakıyor sonra emekliyor yada oturuyor neden olabilir
Aysegul93 HMtesnmhll gayet normal her bebek yapıyor bunu 21 aylık hala yapar. Cokta tatlı oluyor totosunu kaldırıp bakıyor ordan😀
Mbrre HMtesnmhll 14 aylik ce ee yapiyor bizimki bacaklarının altından 😁 yol ev fsrketmeksizin yeter ki aklına gelsin 😁
Saritosbik ayseguldogan ahaha bizde de peşi geliyo derler 9 aylıktan beri yapiyo şuan 17 aylık hala gelen giden yok sjsjsj