4 aylık kızımın kulağında amniyon sıvısı kalmış doktor öyle söyledi.Elinde bi cihaz vardı onunla müayene etti.Kızımın kulağında sarı kir oluyordu hep pamukla alıyordum.Bundan kaynaklı olduğunu dedi dr.Böyle bişey yaşayan oldu mu??korkuttu beni , ilaç yazdi kulağına damlatmam icin