Bebeğim çok gazlı ve huysuz bir bebek . Kakası sürekli yeşil ve gürültülü . Ancak henüz kan vs. Görmedim . Bugün kulak arkasında hafif döküntüler farkettim . Acaba alerjik bir durum olabilir mi ? Öyleyse nasıl testlerle anlaşılıyor . 2 aylık bu arada bebeğim dün de aşı oldu bunlar yeterli bir sebep değilse hiç gitmek istemiyorum doktora kan falan alınınca daha da huyu değişiyor çünkü acaba daha belirgin belirtileri var mı ? Bu arada emerken de kendini geri itiyor sebebini anlayamıyorum emzirmem hep yarım kalıyor kilo alımı ayda 1 kilo diyor herkes ama o kadar almamıştı bu ay . 3800 doğmuştu şu Sn 5200 normal mi acaba ? Uzun oldu hakkınızı helal edin ☺️