tosunsen merhabalar bizde yeni başladık daha 1 ayı tamamlamadık inanın başta çok kötüydük ilk 1 hafta özel eğitimden sonra değişimler başladı. Öğretmenler neler yapmamız gerektiğini söylüyor onlar yol gösteriyor. Biz de ilk günler sudan çıkmış balık gibi be yapacağımızı bilmiyorduk. Şimdi içimiz daha rahat ilerliyoruz. Oğlum 21 aylık göz teması , etrafıyla ilgisi, kelimesi yoktu. Kendi dünyasına çekilmişti. Şimdi göz teması arttı çevresine daha ilgili. Üzülmeyin gün geçtikçe daha kolaylaşıyor. Başlarda ilgi çekmek için çok zorlandık yorulduk ama şimdi kendisi de iletişime geçmek istediği için yorgunluk biraz hafifledi