elifkos benim bebeğimde de sarılık vardı hala var uzamış sarılık dediler en son. Özellikle ilk 10-15 gün uyandırmak o kadar zordu ki. Eşim topuklarının altını çimdikliyordu, veya gerçekten sert bir fiske atıyordu. Ancak bu şekilde biraz uyanır gibi oluyordu. Altını açın, komple kıyafetlerini çıkarın soyun. Bizde başka birşey işe yaramıyordu. Burnunu hafif sıkın demişlerdi bana da, göğsüne dokunun sıvazlayın. Ama muhakkak uyandırıp emzirmeye çalışın en geç 2 saatte bir 🙏🏻 Allah şifa versin her bebişimize, biz annelere de bolca sabır