Asafsbn Fikkkooo Nisan ayında alınmıştır oğlum yer yatağına alıştığı için bir türlü yatmadı sevdiremedik bu yüzden satmaya karar verdim
Turkandonmez Fikkkooo evet ben satıyorum İzmirdeyim ama dolap uygulamasına koydum. Park yatağı hiç sevmedi kanz marka sürekli yanımda yatıyordu o yüzden kullanamadık.