Merhabalar kızlar. 32 aylık oğlum beta mikrobunu hala aşamadı. 10 ar günden 2 kere antibiyotik kullandı. 1 er hafta arayla tekrarladı. Yüksek entel bitti , antibiyotik bitti. Kontrol için götürdük süründü aldı, yine pozitif çıktı. Kafayı yiycem, aranızda çocuğu beta mikronu olup atlatan var mı? Neler yaptınız