Merhaba bebegim 29 günlük normal dogum yaptjm doğumdan beri sol gözünün pınar kısmı kızarıkti ve akıyordu hafta kontrolünde göz dr gözyaşı kanalı tıkalı genelde sezaryen doğumda karsilasilir bol bol gözüne masaj yap dedi tobrex damla ve fucithalmic krem verdi konrtole vs cagirmadi ne zaman geçer bisey demedi o günden bu güne kullanıyorum masaj da yapıyorum ama gözünün akması kesilmedi masaj ise yarıyor mu emin de değilim tekrar dr a götüreceğim ama başına gelen var mı aynı şikayeti yaşayan düzelen??