Umutcagla Kızlar Geçen gün 3 aylık koruma iğnesi vuruldum daha sonra kuzenimle konuşurken dedi ki 3 aylık iğne emziren anneler için senin aylık iğne vurulman gerekiyor ama eczacı vs öyle birşey demedi iki iğne arasında ki farkı bilem varmı karambole gitmym 😀
Lilaliya Umutcagla Bu aylık iğne hakkında bana bilgi verebilir misiniz rica etsem ? Doktora mı gitmek lazım hiç bilgim yok bende düşünüyorum vurunmayi
Nacafa Umutcagla 3 aylık iğnenin avantajı emzirirken vuruluyor olması, yani emzirmeyenler kullanamaz diye bir şey yok
Umutcagla Lilaliya tabi önce kadın doğuma gittim daha sonra eczaneden alıp vurdurdum ilk vurulma adetliykenmiş daha sonra adeti beklemeden 1 ay veya 3 ay sonra vurduruluyormuş