Arkadaşlar bebeğime masal okumaya çalışıyorum bazen 8 aylık henüz. Ama o kitabı kemirmek istiyor hiç ilgisini çekmiyor bile. Acaba daha erken mi? Yoksa bu kadar enerjik olup yerinde durmadığı için mi ilgisini çekmiyor benim masal okumam. Böyle yatmadan önce okuyup öyle uyusun istiyorum (keşke) ama maalesef sallanarak uyuyor. Uykuya direnci var bu ara yine kalkıyor devamlı. Birde pışpış yaparak uyutmaya alıştırmak istiyorum ama çok sabırlı bir insan değilim. Her gün aynı rutinleri yapıyoruz yine de Pışpışla uyutamıyorum. Belki masal okuyarak uyur diye hayal ediyorum ama sizler neler yapıyorsunuz?