Durdudilerrr bebeğim 16 aylık oldu ama eski halini düşününce şimdi düzenli çok şükür, şöyle ki iki uyku yapıyoruz biz hala tek uykuya dayanamiyor, bebeğim öğlen uykularını çok severdi bıraksan 3 saat uyur fakat tek uykuyada dayanamaz öğlen, gecede uyumak istemezdi, en son düzen yapmaya karar verdim en geç 9 gibi uyanıyor, 11.30-12.00gibi uyumak istiyor ve ben 1 saati geçince yavaştan uyandiriyorum, sonra ikinci uykusunu 16.00 gibi uyuyor yine 1 saat müsaade ediyorum ve gece uykusuna 22.00-22.30gibi uyuyor, bu düzeni oturtana kadar o kadar çok şey denedim ki çok yıprandım son 2 aydır falan var düzenimiz çok şükür destekli uyudugundan gecede 2 3 kere uyanır ama dediğim gibi öyle zamanlar yasadimki gece 2de yatardi yarım saatte bir uyanirdi ve ben sabah 7de kalkar ise giderdim.. ise ara verdim o sırada kendimizce bir düzen yaptım o günlerden sonra çok şükür bugunlerimi çok seviyorum masallah diyeyim çocuk uyandirilmaz diye eskilerimizin bir düşüncesi var ama bence uyandirilir.