Kızlar bebeğim 10 ay 27 günlük. Bu zamana kadar çok fazla meme reddi yaşadık öyle yada böyle hep emzirmeye çalıştım. Şuanda da gündüz pek emmiyor 3 ana öğün ek gıda alıyor arada isterse emiyor. Geceleri emiyor sadece 2saatte bir uyanıyor. Bende emziriyorum ki sütüm kesilmesin zaten gündüz pek istemiyor diye.
Sorum şu sizler bu aylarda kaç saat sıklıkla emzirdiniz?
Gece emzirmeyi azaltsam sütüm kesilir mi gece nasıl yaptınız?
Emmeyi bırakan bebeklerinize kaç aylıkken mama verdiniz yada verdiniz mi?