melisa001 merhabalar doğum yapalı 48 gün oldu kanamam azar azar devam ediyor bu normal mi benim gibi olan var mı ne zamana kadar devam ederse doktora gitmem gerekiyor
btlkilic melisa001 benimde ara ara geliyordu 3 ay oldu hala geliyor ara ara diyorum acaba adet kanamasımı
btlkilic melisa001 gittim bir sıkıntı yok dedi emzirdigin için adette olabilirsin olmayada bilirsn dedi