defnes32 Lazere ilk seansa gittim jiletle alman gerekiyor dediler aldım her seanstan öncede jiletle alacakmışım bu normal mi ben jilet kullanmış insan değilim çoğaltacak
joyfulmom defnes32 lazer epilasyon kıl köklerini hedef alır siz ağda ile kökten alırsanız olmaz ki tabi ki jiletle alacaksınız çoğalmaz zaten epilasyon onu bitirmeye yönelik
Mirabia defnes32 bende 5 sene önce gitmiştim lazer cihazı çok önemli burda alexandr drite kullanılmıştı bende 2 ayda birdi 6 seans 15. Gün kontrol her seanstan bir gün önce jilete vuruyordum zaten dökülüyor önceki kadar olmadığı için aralarda jilet hiç gerektirmedi birde kalanların dökülmesi için kese gerekiyor . Çocuktan sonra çıkar dediler doğurdum hala çıkmadılar çoğalmada olmuyor iyiki gitmişim
defnes32 joyfulmom her seanstan önce de jiletle alacakmışım ve zaten seans arası 1 ay. 1 ay o şekilde gezemeyeceğim için sürekli jilet kullanacağım
joyfulmom defnes32 aralarda almasaniz daha iyi çünkü lazerden yaklaşık on gün sonra falan zayjflayan kıllar dökülecek dökülmesini bekleyin
Bebeginibekkleyenn defnes32 bence başka lazer yerlerine de bakın çünkü bizim burda ay ay seans + kontrol var Seanstan 15 gün sonra ücretsiz atış yapıyorlar dökülmeyen kıllar için böylece 15 günde bir gidiyorum sorun olmuyor Her seferinde de jilet yapılmaz lazerin anlamı kalmaz
defnes32 Bebeginibekkleyenn paket aldım işte tüm ücreti peşin ödemedim ama memnun değilim normal gelmiyor geldikçe jiletle alacaksınız diyor zaten jilet kalınlaştırıyor çoğaltıyor
Ceren19mys jiletle alınıyo aralarda jilet kullanmayın zaten bi zaman sonra dökülmeler oldukça ara kısaltmaya ihtiyaç duymicaksınız sonlara doğru sadece kısaltmanızı isteyeceklerdir makinaları falan iyiyse çok güzel sonuç alırsınız çoğalma olmaz
Ceren19mys defnes32 valla ben gittim 2 sene falan oldu bacağımda tek tük çıkıyo genitalde tam bitiş vermiyolar zaten belli bi kısımda çıkıyo onun dışında bittti koltuk altımda da nadir bikaç ayda bikaç tane çıkıyo o kadar