hayalperest2310 Emumi uyuz diyenler olmuş da yeğenime de uyuz deyip yolluyorlardı ama tekrarlayınca alerjik olduğu çıktı ara ara tatlı yedi mi yine olur dediğiniz gibi ayaklar kollar kaşınırdı da yüzü de kızarırdı