Bende de aynı durum 3 ay 17 günlük bebeğim. 3. Aya girer girmez başladı dökülmem. Saçımın ön kısmı kel oldu resmen çok fena durumdayım. Canım çok sıkıldı oturdum ağladım bile ön taraflarda açıklık çok fazla çünkü. Cildiye den randevu aldım çarşamba günü gideceğim. Ben şampuanla vs. Düzeleceğine inanmıyorum mutlaka emzirirken kullanılacak bir ilaç vardır yada eczane de hazırlanan karışımlardan… bakalım doktor ne diyecek.