Ekin23 Selam kızlar oğlum 8 ay 1 haftalık oldu ve birkaç gündür onu uykuya geçirirken çok zorlanıyorum 40-40 dk sürüyor. Park yatakta dönüp oturmak ve sonra ayağa kalkmak istiyor geri yatırıyorum geri kalkıyor kalkmasına izin vermeyince ağlıyor. Sonra kucağımda biraz pışpışlıyorum ağlıyor mayışıyor öyle yaptırabiliyorum yatağına. Yani kendi kendine yatağına alıştırmıştım orada poposuna pat pat yaparak uyuyordu şimdi öyle değil 🥲 8. Ay uyku gerilemesi oluyor bu o mu acaba düzelir mi ne yapmam lazım tavsiyesi olanlar lütfen yazsın 🥹
shrhyt Ekin23 8. Ay bizi bitirdi resmen 8 ay 16 gunluguz ama gece resmen uyku terörü dis bile böyle değildi. Arastirmaktan beynim yandı. 9. Aya girince geçer diyorlar. Sabır diyorum başka bisey değil
Minel-inannesi Ekin23 atağınız hayirli olsun ☺️ uyku gerilemesi, mama/mama/ek gida reddi yapabilir. Benimki gibi doğuştan atarlilar ve ataklilar harici normal bebelerde gecici bi süreç 😊
Yagmur_24 Ekin23 bacım bir de yürümeyi öğrendiklerinde yürümek istiyolarmış uyanıp iyi tarafından bakalım😂😂
Minel-inannesi Yagmur_24 donmeyi ogrendiklerinde donup uyandiriyolar, tutunup siralamayi ogrendiklerinde fir dondu gibi yattik yerden kalkip gece uyku icinde geziniyolar, yurumeye yenileyin basladi benim kiz daha oyle uykudan kalkip yürüdüğü yok şükür 🤣
Minel-inannesi Yagmur_24 benimki bu ara hasta surup icmeme krizleri baya gerildimdi bende 2 gun, sonra dedim muzu ezeyim icine katip yutturayim. Oylede yicek boylede nasilsa diye inşallah doğru yapiyomdur, yarin doktora sorcam artik
Minel-inannesi Ebrarsaremm 13aylik olmak uzere ama adeta bir yenidogan😀 sabah 6bucukta gune merhaba, gece 9bucuk 10 güya yati. Tum gece saat basi uyanmak. Gunduz yarim saat uyursa şükür 🥳🥳👭👭👭 kafamin icide halay cekiyolar
Yagmur_24 Minel-inannesi benimki de dönmeye başladı dönüp uyandırdı kendini şimdi oturmayı biliyo uykudan uyanıp oturuyo yürümeye başlayınca da yürüyüp gelecekmiş 😂😂😂😂
Limonsekeri Ekin23 8ay 16 günlüğüz nasıl bir ay bu anlamadım ne gece uykusu kaldı ne gündüz ağlamalı uykusuz iştahı hiç yok ne yapacağımı şaşırdım
Ekin23 Limonsekeri Allah yardımcınız olsun ya bir tek bende ağlıyor oğlum başkalarında sıkıntı yok ama bana gelince mızmızlık kucağıma gelmek istiyor oturup oyun bile oynamıyor
Minel-inannesi Yagmur_24 muzi yasini 10gun gectikten sonra yedi ilk kez, patateside ayni sekilde. Hani yemeklerine corbalarina katiyodum ama direk patates olarak yeni basladi yemeye. Damaklarina sivaniyo ya o hoslarina gitmiyo bence