Yani havalar biraz sıcak gidiyor diye sivrisinek diye düşündüm ben foto atmayı da beceremiyorum da kollarım bacaklarım her yerim ısırık sivrisinek ısırığına benziyor ama çok fazla olunca kafam karıştı yaaa kızımda bişey yok eşimde de yok. Bende 3 gündür var dün çok artmış