aysuuyenihayat bende bir kez kendi evim de düşürdüm .Tektim ,eşim hataya göreve gitmişti .Çok uykusuzdum sabah uyandı ben duvar kenarından açık tarafa almıştım yatıyorduk .Birden kafayla pat diye ses geldi çok üzülmüştüm .2 sefer de görümcem de uyuttum kocaman yatakta önüne yastıklar koymuştum .Kapı açıktı mutfakta çay içiyorduk ,birden betona bi ses geldi .Düşmüş ama tulumu korumuş 😀