Merhaba arkadaşlar bebeğim 10 aylik doktora kabızlık şikayetiyle gittim röntgen sonucu bana dediği şey bebeğin bağırsak felci farklı Bi doktora daha gittim ve bana hiç biseyi yok dedi kontrol bile etmeden neye dayanarak bisey yok dedi anlamıyorum bana liste verdi yemek listesi 2 tane doktora daha gittim onlarda bişey yok dedi bugün gene ilk gittiğimiz doktora gittik tekrar röntgen çekti ve tekrar dedi bağırsak felci olma olasılığı çok yüksek kan tahlili ve kan gurubunu istedi sonra anesteziye git uygun görülürse makattan parça alınsın patoloji sonucuna göre ameliyatlik bisey varsa ameliyat ederiz ama ben hiç bisey yaptrmadim bebeğim uyuyordu kıyamadm uyandırmak için sizce özele gitmeme gerek varmi ben kendi doktorumaza pek inanmıyorum çok korkuyorum bu yüzden yaptrsamiydm diye şimdi dahada tedirgin oluyorum yarın götürsemmi özele lütfen yol gösterin