Arsaminannesi Bugun 2. Ay aşı oldu iki bacaktan ce agza iki kapsul verildi azcik hareket etse bile ciglik atiyor cok fazla cani yaniyor bacaklarini oynatamiyor bi normal mi napacagmi sasirdim hareket ettiremiyorum oglumu:(
Gunesnil_23 Arsaminannesi biz de oldukama öyle haraket edince agirmadi yarım kaşık calpol verin ağrısını alır
Nursefa Arsaminannesi biz yaşamadık böyle birşey ama ellerinizle kontrol edin belki bir yerde toplanmıştır ilaç küçük küçük masajlar yapın dağılsın ilaç normalde olmaması gerek böyle çok sıktıysa kendini bebiş ilaç dağılmamıştır
arasegeninannesiii 2 ay aşısı ağır oluyor malesef orası yanıyormuş ovalayın bacağını dağılsın orda birikmesin hayla böyle bacağını kıpırdatmazsa muhakkak doktora söyleyin