Cansel_in Kızlar yaklaşık 15 gündür ek gıdaya geçtik kızım bgn kaka yaparken çok ağladı, ve kakası sert. Ne önerirsiniz öyle ağlarken yapması içimi çok acıttı. Ah annelik 😒 5 ay 5 günlük 😒
beybiliko Cansel_in bol zeytinyağı verin, mama veriyorsanız mamaya 1 kaşık ekleyin veya sütünüzü sağıp veriyorsanız ona da ekleyebilirsiniz, tadımını yaptıysanız kayısı da verebilirsiniz
Defnosss23 Cansel_in her öpünde boşva zeytinyağı kullan o zmn çok rahat yapıyorlar kakayı. Her yemeğine kat 1 tatşı kaşığına yakın atıyorum benn
Dahabirmavi Cansel_in bizde 5aylık olmak üzereyiz doktorunuz ek gıdaya ne zaman başlattı acaba bizi de başlatır mı çok heyecanlıyım bi yandan da korkuyorum
Busr-2203 İlk zamanlar böyle olması çok normal vücudu alışma aşamasında yedirdiğin şeylere biraz zeytinyağı katarsan sindirimi daha kolay olur
Ysmnyasmn Bizde de aynı sıkıntı var 5 ay 4 günlük bide bogazından ses geliyo bazen böyle bogazında kalmiş gibi kakasında çok sert ve zor yapıyo
Cansel_in Ysmnyasmn yerken ses falan çıkartıyordur böyle oynar gibi o yüzdendir. Ama kaka sorununu çözmemiz lazım ya sürekli böyle sert mi yapacak ek gıdayi da bırakmak istemiyorum alısmısken
ArvenMom Ysmnyasmn oda işe yarıyor doktorumuz bize söylemişti ek gıda da sevmezse mamasına kat oda işe yarar diye
Cansel_in beybiliko ek gıdanın içine hep koyuyorum sanırım biraz fazla veriyorum ek gıda biraz azaltacağım
Dahabirmavi Semaaa39 4,5ta 7civarıydı perşembe kontrolümüz var bakalım bi de diş çıkarıyor biraz zor geçiyor günler
ArvenMom Cansel_in doktor 3 geçme bu sefer ishal olur demişti sabah öğle akşam yada sabah akşam yapıyordum canım
Aybuke54 Cansel_in zeytin yagi ver yemeklerine de katmalasin bence yumuşak sindirim ve yumusak kaka yapabilmesi için maflour damla ver bide
Meryemm8 Cansel_in benimde kızim 5 ay 22 günlük bende takip ettiğim birinden görüp uyguladım çok iyi geldi. 2 3 adet kuru kayisiyi 1 çay bardağı suyla haslayin sonra ezip yedirin çok iyi geliyor bende bir günde 2 tatli kaşığı olarak verdim. Günlük olarak zeytinyagi da iciriyorum ve suda icirin ek gıda dann dolayı su ihtiyacı oluyor