_iremy purplemomm00 bizzat ben ameliyat oldum kist rahimimi yumurtalıklarımı bağırsaklarıma kadar sıçramıştı doktor çocuğun olmayacak dedi ama Allah işte 10 aylık bir oğlum var
Emir_mom purplemomm00 bana çikolata kisti var tedaviyle çocuğun olabilir demişti doktor o ay hamile olduğumu öğrendim 🤷🏼♀️
zumra-19 Ben bekarken çikolata kistinden ameliyat oldum ama bende pcos vardı doktorum kilo vermezsen çocuk sahibi olmakta zorlanırsın demişti
seymaa111 Ben sezeryan doğumumda öğrendim endometriozis olduğunu hatta yanlışlıkla hamile kalmıştım korunurken
bencorapkadiniyim_ Benim iki yumurtamda da var boyutu da büyük. Ameliyat olmam gerekiyordu ameliyat günü aldım hamile kaldım iptal oldu :) tedavisiz olmaz bebegın demişti doktorlar %10 ihtimal var demişlerdi. Allah nasip etti şimdi 3 aylık oğlum var 🥰
izd purplemomm00 bunun için kesin olur veya olmaz demek genelde namümkün, hamile kalamayan varz müdahalesiz hamile kalan da var.. ama hamilelik çnündeki risklerden birisidir endometriozis. Ama ‘risk’ yani kesinlik değil