6 aylik bebeğim var sezaryen Doğum yapmistim bu oglumda da lekelenme olmustu ama yerleşmeydi o şimdi yine bunu yaşadım ve şuan normal kanama gibi oldu adet ağrısı var 5 gun once beta hcg 218 di bugun ise 650 çıktı ilk kez böyle biseyle karşilaşiyorum sanirim düşük yapiyorum ama acildeki doktor bana progestan yazdi ultrasonla da iki gun sonra bakacaklarmiş ne yapacağımı bilmiyorum çok kötüyüm lütfen birşeyler yazar misiniz lütfen