Salı 19 civarı oldu sadece kasıktan uyuşturuldu doktor işlemi yaparken de ağladı 😔 daha doktor çıkmadan fitil verdirdi ama geldik kıyamet koptu uyuşukluk geçince nefesi kesilene kadar ağladı o kadar zor geçti ki o gece o ağladı ben ağladım. Ertesi gün biraz daha iyiydi ama karton bardak oynayınca yine çok ağladı bugün sargısı çıkacak kreme başlayacağız ama hala uyuyamıyor korkudan uykusundan derin derin içlenip sıçrayarak uyanıyor 😭 2 gündür ne gece ne gündüz uyku yok ağrı kesici antibiyotiğe rağmen 😭 ne zaman bu korkusu geçer bilgini var mı siz nasıl atlattınız 😔