Arkadaşlar selam. Hafif genişleyen süt kanalları nasıl eski haline gelir acaba bilen var mı ? Kalın damar gibi elime geliyor dokununca sert. ulstrason cekıldım hafif oldugunu normal oldugunu soyledi profosör ama emin olamadım. Bitkisel bir yontem var mıdır. Bu arada Kızım 16.5 aylık ve cok sık emiyor. Ayda bir dısarda oldugum zamanlar emziremedim ve sağamadım aksama kadar taş gibi oldu göğsüm bildiginiz taş. omu sebep oldu emin degilim. Sütten kesince eski haline gelir içi süt dolu dedi ama basına gelen var mıdır