Ayse_asel 13 aylık bebegim var banyo yaparken çok ağlıyor daha suya girmeden başlıyor ağlamaya bunun için ne yapmam lazim çözüm önerileriniz var mi
ikibebedublekahve Ayse_asel benimki de öyleydi şuan 23 aylık biraz daha lafımı sözümü anlayana kadar sevmeye başladı şuan sadece kafasına su gelince ağlıyor o da normal diye düşünüyorum ben de korkardım çocukken 😂
Vera094 Ayse_asel ben yere bi havlu serip sıcak suyla ıslatıyorum kızımı oturtuyorum önüne oyuncaklarını koyuyorum o oyuncaklarıyla oynarken önüne arkasına su tutuyorum sürekli. Bi iki dk sonra köpüklemeye başlıyorum anlamadan bitmiş oluyo hatta çıkmak istemiyor
Eymeninannesiiiiiiiiii Valla canm oglum hep öyleydi şuan 19 aylık hala öyle oyuncaklar mi denemedim kucağıma alıp birlikte yıkanmayı mi denemedik hepsini reddediyor çıkana kadar dovmuscesine ağlıyor dövsek bu kadar ağlamaz inşallah bu günlerde geçer 🤗
Ayse_asel Eymeninannesiiiiiiiiii bizimde önceden hiç aglamiyordu küvette filede yikiyordum fileyi bıraktık ağlamaya başladı daha suya değmeden başlıyor