Merhaba kızlar oğlum 13 aylık az önce lavaboya gittim nasıl ulaştı bilmiyorum ama başımın ucunda şırınga da serum fizyolojik vardı lavabodan çıktığımda şırınga boş ve ağzındaydı emin olmamakla birlikte yuttuğunu düşünüyorum, bir zararı olur mu? Götürmeli miyim doktora mesaj attım ama dönmedi hala 😪