ikibebedublekahve Elifkurtulduuuu https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRYdwzXxFmvJ6YzLbpbMKympDv_4EeVfIxQsA&usqp=CAU prego miami var bizde yaklaşık 23 aydır kullanıyoruz daha da kullanırız çok rahat
AEgemm ikibebedublekahve dönencesini takabildimiz mi biz takamadık sağlam durmadı takınca geri çıkarttık
beybiliko Elifkurtulduuuu o dönem baktığımızda near me fiyatı daha uygundu, özellikleri benzer zaten, calipso da dönence aparatı da vardı, onu da tercih edebilirsiniz
ikibebedublekahve AEgemm biz onu hiç kullanmadık ya korktu en baştan beri. Ama takmıştık yani biraz zor takılıyor kuvvet uygulamak sağlam bastırmak gerekiyor
Elifkurtulduuuu Bebegım zaten 8. Ayında dönence pek lazım olmaz da suan 9 buçuk kilo ara kat tartar mı