Kızlar 20 aylık kızımı dün sokak kedisi dişiyle çizdi hafif kanadı tabi hastaneye gidip kuduz aşısı olduk gece. Fakat bugün çok kötü ateşi halsizliği. Hiçbir aşıda bu kadar kötü olmamıştı sanki. Var mı bu durumu yaşayan anneler 😞 Ne yapacağım şaşırdım daha üç doz var