-Sare32- minikmelekkk çok sesli açmayın ve uyudukça kısıp kapatın ben öyle yapıyorum ilerde alışkanlık yapmasın sürekli ister çünkü zararı konusunda bilmiyorum ve ben bi tık uzak tutarım telefonu yanından