Normalde gazını çıkartır dışkısını da kolay yapardı doktora gittik biogaia verdi kullandık o gece sancıdan ağladı durdu 2-3 saat ağladı sonra kakasını yaptı rahatladı uyudu bu olay 2 gün önce oldu dün gecede çok ağladı kakasını yaptı gene sustu bu arada dün kullanmadım damlayı birde 1 haftadır uykuda ıkınıyo bazen ağlıyo doktor normal dedi başına gelen var mı ?