Dört ay atağı ile benim kızım da uyku düzenini kaybetti, kendince bir şey oturttu ama hep uyku aralıkları geniş, uykusu kısa ve gece uykusu çok geç başlar okdu.. bu sebepten vir uyku eğitimi aldık ama uyku rutini eğitimi diyeyim daha doğrusu.. ilk etapta çok iyi gitti ama arada halen direnç gösteriyor..