Zbyyy Kızlar okuduğuma göre vücut ilk 3 ay kendini korumaya alıp kilo vermeyi zorlastiriyormus ondan sonra emzirerek kolay kilo veriliyormuş doğru mu tecrübeli anneler cevap verir mu?
OptimusPrime Zbyyy bende burda bekleyeyim. 2 ay 5 günlük oldu 80le doğums girdim 66 kilıyum. 10 kilo daha fazla vermem gerek 🤦🏻♀️
Kayraaaa Zbyyy 58 kilo ile hamile kaldım doğuma 80 ile girdim ertesi gün tartıldım 66 kilo bebeğim 5 aylık ben 67 kilo aksine 3 aydan sonra 1 kilo daha aldım 😂😂😑😑😣😣😣
B_u_r_c_u_3761 Zbyyy 85 le hamile kalıp 115 le doğuma gittim doğum yapalı 6 ay olacak bu ayın on ikisinde ve 88 kiloya düştüm tabi hem emziriyorum hemde çay kullandım doğumdan 3 ay sonra hedef 70 inşallah🙏
Mutlu_bebegimm Zbyyy ben Doğumdan önce de Doğumdan sonra da ne yememi ne içmemi hic kesmedim valla hayvan gibi yiyorum 😅 ama her tartıya çıktığımda illaki az da olsa düşmüş oluyorum. Emzirirken ve süt üretirken vücudumuz enerji harcıyormuş.
Zehra_Ens OptimusPrime 4 ay olacak 6 gün sonra. 84le girdim doğuma 63 e düştüm ve kaldım inmiyo artık. Ben de 56yla hamile kalmıştım 🤷🏽♀️ Senin daha da gider inşallah
3prensannesi67 Zbyyy 57 ile hamile kalıp 65 ile Doğuma girdim. Şuan 13 günlüğüz be 60 kiloya düşmüşüm bile
B_u_r_c_u_3761 Medine55 bitki çayı gibi bişey canım bir sürü bitki var içinde tok tutuyor ve sürekli susatıyor ilk başta hiç inanmamıştım ama o çayla 12 kilo verdim instagramda gülşah kuzgun bakabilirsin
asyakus Beeen 😀 54 ile hamile kaldım 65 ile doğum yaptım şuan 53 üm sadece bol bol su içtim bol bol emzirdim ve herşeydende yitoeum kısmıyorum
MinikCilek Zbyyy 53 kiloyla hamile kaldım 83 le dogurdum. İlk hafta 14 kilom gitti bebeğim 6 aylık oldu toplam 23 kilo vermişim. 60 kiloyum suan ama emmeyi bıraktı yavrum. Nasıl gidicek 7 kilo orası mechul bacım
Rzgr MinikCilek bende 56 ile hamile kalip 74 kiloda dogum yaptim dogumdan 10 gun sonra 12 kilo verdim 6 kilo kalmisti bir turlu gitmiyordu taa ki oglum 8. Ayina girip emeklemeye ve ayaga kalkmaya baslayincaya kadar. Suan oglum 9 aylik ben 54 kiloyum.
Eylulum20 Ben de 69 ile hamile kaldım hamileliğin ilk 4 ayında 63 oldum sonra 82 ile Doğuma girdim. Doğumdan sonra 10 gün içinde 73 e düştüm hala aynıyım 😀 sanırım kilo alırım aşırı iştahım açıldı. Sizde de öyle mi acaba. Sürekli aç hissediyorum kendimi.
Yekyek12 Eylulum20 eşim her gün bir yaşına daha giriyor 😁 evlendiğimizde 47 kiloydum onu yemem bunu yemem derdim şimdi hep aç hissediyorum😖
Yekyek12 Zbyyy bence daha fazla kilo almayı engelliyor 😁 emzirmesem bu kadar yer miydim inu da bilmiyorum ama. Doğumla birlikte 7 kiloyu birden verdim. Şu an 54 kiloyum. Hedefim 50 ama olmuyor 😁 bari almıyım diyorum ❤
Gizemta Bende 26 kilo aldım. ilk 3 ay 20 kilo verdim. Bebeğim 4 aylık 1 ayda 1 kilo verdim tam tersi benim kilo vermem çok çok yavaşladı 3. cü aydan sonra
Eylulum20 Yekyek12 hehe aynen 😀 daha nişanlıyken asla yemeğimi tam bitiremezdim eşim yerdi bitirirdi. Geçen gün onu dedi 😄 eskiden sen yemek yiyemezdin 😀
elmalikurabiye Zbyyy tam tersi baslarda ne verdiniz verdiniz. Sonradan daha yavas veriliyor. 4bucuk aylik kizim. Ilk3 ay daha hizli veriyodum