Deletedmom_268 O1Anne bileklik olarak kullanıyoruz ayrıca uyku için de başka bir bileklik kullanıyoruz biz faydasını gördük 🥰
Deletedmom_268 O1Anne uyku ve gaz sancısı için 4 aylık olduğunda kolye yapıp takacağım 🥰 sertifikalı zaten
O1Anne feyzaball bir sayfa buldum kolyeleri etkili görünüyor memnuniyet mesajlarıda var sayfada bi göz at sende istersen @kehribarkolyedunyasi
Deletedmom_268 O1Anne sayfadan değil komşum yaptı ilk olarak eşim sık sık hasta oluyordu nazar ve şifa için ona bileklik yaptırdık faydasını görünce de bebeğime kehribar ve uyku düzeni için aldık faydasını gördük biz