gulceninannesiii Merhaba 21 aylık kızıma bu ay itibari ile balık yağı kullanmaya başlayacağım, siz hangi marka kullanıyorsunuz? İştah açmada fayda gördünüz mü? Kullanan annelerden yorum bekliyorum şimdiden teşekkür ederim 🌸
Ekinveannesi gulceninannesiii bizim ülkemizde paketlenen balık yağlarınin ben uygun olmadığını okumuştum. Mühendisin oğlu diye bir hesap var Instagram’da orada karşılaştırılması yapılmis sebepleriyle yazmıştı. Mollers bu açıdan diğerlerinden daha iyi. İsterseniz bir bakın. Fiyatlarından da belli oluyor zaten.
smmamons gulceninannesiii ben de çok arada kalmıştım diğer bütün vitaminleri oceandı ancak doktorlara da sordum eczanelere de möllersin daha yoğun ve etkili olduğunu söylediler. Ben de ondan aldım kızım severek içiyor reddetmiyor
Barlas18 gulceninannesiii ocean kullanıyorum 2 hafta oldu kullanalı, valla iştahı hiç farketmedi yine zoraki yiyoruz
Sanal Ocean kullanıyordum möllers e geçtim sanki daha iyi gibi geldi ama öyle gözle görülür bi iştah farkı yok
Sanal gulceninannesiii takip ettiğim bi kaç doktor möllers öneriyordu iştah için belki bi fark olur dedim aslında şu an yemesi güzel ama kesin balık yağından diyip yanlış yönlediremem
Melek_Eymenim gulceninannesiii ama kokulari cok agir zorla icirirdim ustune dokulse bile ne kadr yikasam bile balik kokusu gecmiyor zaten jelibonlu olanlardan aldim hic anlamiyorlar bile sever kulaniyoruz
gkbyza gulceninannesiii merhaba benim doktorum efa liquid diye bir marka önerdi ama bilemedim bir de biz 1 yaşına yeni girdik erken mi başlatmış acaba bize
gulceninannesiii gkbyza benim kızım 21 aylık oldu yeni alacağım daha, belki de geç kaldım bilmiyorum 🤷♀️🙈