Hanımlar selamın aleyküm, bebeğim 2,5 aylık kaka yapamama problemi yaşıyoruz. En son geçen perşembe yaptı onun öncesinde de 8 gün yapmayıp sonra yapmıştı. Cuma günü doktora götürdük muayene etti herhangi bir sorun gözükmüyor poposuna uyarti verin yapar dedi 3 gündür uyarıyoruz yine birşey yok. Doktoru gastroenterolojiye götürün isterseniz dedi ne yapalım ciddi birşey olabilir mi?