Semaaa39 Pateteslimanti çilekten takım olarak almıştık. 10 aylıpız kullanmuyıruz ama genel olarak memnunum markadan
Adenimin Pateteslimanti ben kullanıyorum sabah uykularını onda yapıyoruz alışması için geceleri park beşik kullanıyoruz çok kullanışlı ilerleyen zamanlarda kızımın severek kullanacağını düşünüyorum
Zeltal Ben kullanıyorum. Yavru yataklı olduğunda aşırı işimi görüyor. Şuan 11 aylık bebeğim. Henüz odasında yatmıyor ileride odasına alıcam ama aşırı iş görüyor