capresecake Reglim gelecek ayın 12 sinde başlaması gerekiyor ne zaman beta versem kesin sonuç alırım?
Ess92 capresecake geçir bence 2-3 gün benim geçen hafta perşembe 10 çıktı. Ertesi gün Regl oldum 6 çıktı 🥲
Bugleminannesi28 capresecake adetime 10 gün kala kaset testle öğrenmiştim aynı gün beta verdim ve 2000 çıkmıştı ama yinede bekleyin en azından adetinize 2 gün kala yapın
Ess92 capresecake ayy o zaman bilemem. İlk hamileliğimde 3 gün geçince kanda öğrenmiştim kaç gün önceden çıkar hiç bilgim yok 🤭🤭
Ess92 capresecake ama Predictor diye gebelik testi almıştım üstünde 6 gün önceye kadar çıkar demişti. Ben kandan önce yaptım. 10 dkdan sonra silik çizgi çıktı ondan emin olamadım ertesi gün kanda 10 çıktı ama kimyasalmış işte 🥲
Bugleminannesi28 capresecake ay inşallah hersey gönlünce olsun canım. Sağlıklı bir gebelik evlat nasip etsin rabbim sonucu bize de yaz :)
capresecake Deletedmom_75 ya içim kıpır kıpır sanki gebe kaldım gibi hissediyorum günler geçmiyo inanın bana dua edinn 🥹
EmineMercan Ben reglime 10 gün kala kan testi yaptırdım negatif çıktı. 5 gün kala erken gebelik testi yaptım yine negatifti. Reglim 1 gün gecikti bi daha yaptım bu sefer pozitifti .
[silindi] capresecake Ben 2 gün kala 1420 beta ile öğrendim. Yumurtlama gününü programa göre takip edip hamile kaldım. Kafama takmadım. Ve şüpheli ilişkiden 13 gün sonra kanda çıktı.
capresecake [silindi] bende yumurtlama dönemini takibe aldım bakalım oldu mu olmadı mı bilmiyorum, 10 gün sonra net bir sonuca kavuşurum inşallah
Esmaoren61 capresecake ben adetime daha bir haftadan fazla varken öğrendim, içime bir his geldi önce normal gebelik testi yaptım çok silikti ertesi gün erken gebelik testi aldım eczaneden onda direkt çıktı