Cinarsmom55
Bizim yemekli olmuştu.
Sünnetinide yaptırdıktan, kurbanını kestikten sonra yemek verdik.
Pilav üstü tavuk döner, çorba, salata şeklindeydi menü.
Yemek sonrası akşama kalanlarada aparatif olarak kek, börek, yaprak sarma ikram etmiştik çayla birlikte.
Hediyelik yerinede çikolata yaptırmıştım isimli.