Kızlar ne yapıyorsunuz nasıl ilerliyor durum benim bebişin 2 aylık sarılığı var test vs yapıldı temiz çıktı anne sütü sarılığı çıktı doktor aptamil verdi 1 gün boyunca süt verme mama ver sonra süte devam edersin dedi nasıl olacak faydası olur mu sizin başınıza geldi mi yapmasam ne olur?