osi30 Merhaba arkadaşlar oğlum 3290 kg olarak dünyaya geldi.Bugün 40 günlük oldu ve kilosu 4300 Kg.Sadece anne sütü ile besleniyor kilo alımı nasıl iyi mi?
ipeksiiimom osi30 1 ay içinde 800 ila 1000 gr alması gerekiyor bence iyi kilosu önemli olan doktorun değerlendirmesi
Semasal1 Kızım da 3250 dogdu hastanede kılo kaybetti hastaneden çıktıgımızda 2950di şuan beş aylık 8 kılo nasıl sizce kılosu