Karamgurme Karnıyarık için patlıcan bil yağda mi kizarmali yoksa yağ sürüp fırın yada airfry da mı olmalı ikinci kez yapacam ilki hiç hoşuma gitmemişti
Beyninizikullanmakucretsizdir Karamgurme ben genelde yağlayıp fırında pişiriyorum hem daha hafif hemde daha sağlıklı
Kaardelen Karamgurme Ben yağ da kızartmayı seviyorum. Fırında yaptığımı da beğeniyorum ama kızartmak daha bir lezzetli oluyor. 🌸
Tugce0142 Karamgurme yağda kızartma yapıyordum hep geçen fırında yaptım beğenmedim yağda kızartmanın yerini tutmuyor
kayra_mom Karamgurme ben önce çok az yağlayıp airfryera atıyorum bi 20 dk kadar o arada kıyma harcını yapıyorum (o harç ekmekle bile yenir bayılıyorum 😂) sonra fırınlıyorum 😊
Gmzkyr Karamgurme arifeyda yapıyorum , içini yarıp içinede yağ sürüyorum. Çektikçe yap tekrar edebilirsin. Çok hafif ve güzel oluyor
deli_bir_hatun Karamgurme yağda kızarınca daha lezzetli fırında pisincede daha hafif olur yağlı sevmiyorsanjs fırına atın
beyzacmvrc Karamgurme iki türlü de yapıyorum ikisi de güzel oluyor Fırına jkoycaksam dibini yağlıyorm tepsinin sonra patlicanlsrin her yerini yağlayıp tuz serpiyorum birkaç yerinden deliyorum. Patlıcanları öncesinde tuzlu suya koyun mutlaka
badar Karamgurme ağır olmasın istersen fırında derim ben fırında yapıyorum. Bir de iç harcını koymadan patlıcanın içinş açıp biraz toz şeker ve tuz serpiyorum lezzetli oluyor