Kızım 4 yasında olacak yarın krese başlıyor bana yapısık kendisi😄 şaka bi yana anane babaneyle falan duruyor ama çok yabani yabancıkarı sevmez konusmaz oyuncaklarınarkadaslarını hep anlatıyorum gösteriyorum alıstırıyorum suan olumsuz değil çok seviniyor gideceği için ama bi ihityacı plunca beni arar diye düşünüyorum aklına gelirim susayınca tuvaleti gelince falan öğretmenden rica edip saatleri çoğaltarak gidelim diycem siz neler yasadınız ilk gün mutlaka aranızda anne bağımlısı çocuklarınız vardır haydi sohbete 🙃