Zeynepeymen Ya aslında bende 6. Ayına kadar düzenli bir şekilde vermeyi düşünmüyorum mesela yemek esnasında bazen yemeklere atılıyor gerçi tam idrak edemiyor ama o zamanlar ona uygun bir şey varsa bir kaç kaşığı veririm diye düşünüyorum sütümde var çok şükür kilosu da iyi doktor geçebilirsin dedi ama tadımlık olarak sürekli veremem zaten